you got a feeling that you can not hide


Datum: 2011-09-17 Tid: 11:53:46

Har just vaknat upp bredvid världens finaste man och har för tillfället blivit ersatt av wordfeud. Mamma har tagit över min mobil så nu sitter hon och Fredrik på varsin våning och spelar. Jag tänkte först ta tillfället i akt och plugga lite men så fort jag startade datorn gick orken ur mig. Drog på lite lugn musik istället och försöker komma på något vettigt att skriva här. Det går sådär då det här inlägget har tagit mig lite mer än 10 minuter. He.

Tänkte leta efter någon intressant dokumentär att underhålla mig med en stund och krypa ner hos F igen. Mer spännande än så blir inte min helg, vilket jag iofs är rätt glad över.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback