drop it down, let's see if it floats


Datum: 2012-04-15 Tid: 21:04:31

Helgen har varit fin. Den har innehållt besök från ett par bästa vänner och lite kvalitetstid med min kära mor. Efter gårdagens loppisrunda är jag nu ett par vinylskivor och pocketböcker rikare vilket har varit lite tröstande då jag legat i soffan resterande tid tack vare en värkande rygg. Hoppas på att det bara är en sträckning, men blir det inte bättre i början på veckan ska jag ringa läkaren så att det inte är någonting med njuren. Det hade ju varit dumt.

För tillfället sitter jag och lyssnar på Marit Bergman och funderar över framtiden. I veckan tas ett beslut som kan komma att förändra en hel del i mitt liv. Ett beslut som skrämmer mig och som kommer att kunna ställa mig i ett väldigt stort vägskäl. Egentligen vill jag inte tänka på det överhuvudtaget då det faktiskt inte är någonting som jag själv kan kontrollera, men ändå är det i princip det enda som finns i mitt huvud.

I vilket fall så har jag funderat en del på sistonde och insett att jag kanske borde ta lite mer hänsyn till mig själv i mina beslut. Man vet aldrig vad som väntar i framtiden och det bästa jag kan göra är nog att att följa min drömmar. Fullt ut.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback