jag är för full, du är för ung


Datum: 2012-02-11 Tid: 13:46:44

Inatt upptäckte jag hur mycket intressant folk som hänger på facebookchatten in mot småtimmarna vilket resulterade i att jag var vaken alldeles för länge. Drack upp 1,5 liters pepsi max, åt päron och njöt av att kasta bort tid till ingenting. Det var en fin fredag. En fredag jag behövde.

Nu är jag tillbaka framför skärmen och sitter och bläddrar igenom lite sommarbilder. Maggio i högtalarna och jag kan inte hjälpa att jag längtar tillbaka till Borlänge. Festivallivet är fint och det är inte mycket som slår känslan av att i leriga converse dricka sig berusad, dansa runt och sjunga sig hes bland okända ansikten. Förhoppningsvis åker jag till Danmark och Roskilde med Josefin i sommar. Det hade varit fint.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback