trying to entertain myself with my old guitar


Datum: 2009-10-24 Tid: 18:54:37

Skulle jag få tillfälle just nu skulle jag kunna sitta i timmar och prata om de djupaste sakerna med i någon jag knappt känner, och jag skulle kunna berätta mina innersta hemligheter för den personen.. Sådant humör är jag på för tillfället, och jag känner att jag skulle kunna lita på vem som helst. I stort sett.
Jag kan få såna stunder ibland men alltid hindrat mig själv att säga för mycket, vilket säkert är lika bra.

.....

(10 minuter senare)
Mamma kom precis in med Mango, och en drink hon gjort åt mig. Ibland är hon himla söt hon, min mamma.. Nu är ett sådant tillfälle.
Jag sitter och lyssnar på Plain White T's, vilket jag gjort senaste timmarna, och måste erkänna att jag inte förrän idag insett hur bra dom är. Texterna är så underbara. Dom får mig vilja öppna fönstret och skrika ut vers efter vers så att hela stan hör. Men återigen hindrar jag mig själv, och återigen är det lika bra.
Ska istället ta mig till rummet bredvid, mitt rum då alltså, och börja städa. Möbleringen blir det alltså inget av ikväll, men vem vet, kanske tar mig tid till det imorn istället. Efter eller innan träningen.
Får se om det blir något mer inlägg ikväll, men nu blir det städning och sen ska jag spela spel med familjen. Urmysigt! ..Ja, alltså det sistnämnda iallafall.
xo.
J.

 

Kommentarer
Postat av: Kevin

A lonely september;) 1234 är bäst!

there's only 1 thing 2 do 3 words 4 youu, i love you=)

2009-10-25 @ 01:14:31
Postat av: Janina

Svar till Kevin:



Det är inte så att jag lagt in den i inlägget under det här då? ;)

2009-10-25 @ 10:01:18
URL: http://eidsaeter.blogg.se/
Postat av: saga

Mycket film det blev. Sömn<3<3<3<3<3<3<3<3<

2009-10-26 @ 11:42:18
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback