jag ville inte va den som blev kvar


Datum: 2010-06-21 Tid: 21:13:15

Att flytta till Västerås har inte blivit alls som jag tänkt mig. Både på bra och dåliga sätt, men just nu känns det som att det är de negativa som väger tyngst. Ett löfte om att aldrig förlora kontakten är brutet, och det känns som om jag glider ifrån mitt förflutna mer och mer. Kändes som att luften gick ur mig helt då jag insåg hur snabbt det gick för mig att förlora kontrollen. Helt.

Jag vet inte vad som kommer hända härnäst. Det visar sig med tiden. Jag vet bara att jag just nu känner för att lämna allt, åka bort ett tag. Hade det inte vart en vecka kvar till P&L hade jag tagit nästa tåg till min syster.

Tevattnet är klart nu, och det blir en komedi på det.
Godnatt
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback