lördagskväll


Datum: 2010-09-25 Tid: 22:44:25

Igår fick jag för första gången uppleva hur ont det kan göra att bli stämplad, och nu tycker jag synd om mig själv i tron om att min högra stortå är bruten. Egentligen gör det inte så jätte ont längre, men den är blåare än någon stukning jag någonsin haft, så man vet aldrig.

Ett sjätte sinne skulle sitta fint just nu. Eller kanske en superkraft. Att sätta på tevatten med bara tanken skulle varit rätt fint. Speciellt nu när jag fått för mig att jag varken orkar gå till köket två gånger eller stå kvar och vänta under tiden vattnet ska koka.

...Precis när jag drömde att jag var stålmannen i kvinnlig version märkte jag att Anders (mammas man) var i köket, och nu är mitt dilemma löst. Underbart. Skulle dock vara lite tufft att kunna flyga också, men jag får nöja mig med att jag faktiskt har te klart om några sekunder. Te med banankola smak för att vara exakt.

Tänkte gå och lägga mig nu. Min säng är nybäddad och rummet nystädat, så det lockar rätt mycket även fast jag hellre hade haft sällskap. Pojken min har ju SM i helgen och jag match imorgon, så jag somnar med silverhjärtat i handen istället, ni vet. Sweet Dreams.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback